Często zadawane pytania.

1.       W jaki sposób mogę otrzymać towar?

Zakupiony towar wysyłamy przesyłką poleconą Poczty Polskiej, paczkomatem InPost lub kurierem (UPS lub DHL). Można go też odebrać osobiście.

 

2.       Jaki jest koszt przesyłki?

W przypadku Poczty Polskiej jest zależny od wagi paczki (od 9,50 zł)

W przypadku Paczkomatów InPost wynosi 8 zł, a dla zamówień powyżej 150 zł - jest gratis.

W przypadku kuriera DHL wynosi 15 zł, dla zamówień 150-280 - 10 zł, dla zamówień 280-500 - 6 zł, a dla zamówień powyżej 500 - jest gratis. Wysyłka DHL za pobraniem - 19 zł. Wysyłka realizowana jest na drugi dzień roboczy.

W przypadku kuriera UPS koszt wynosi 22 zł, a dla wysyłki za pobraniem - 27zł. Wysyłka możliwa jest w dniu złożenia zamówienia do g.14:30.

Odbiór osobisty (po umówieniu się) zawsze jest bezpłatny.

 

3.       Ile trwa dostawa?

W przypadku wysyłki pocztą lub kurierem, towar wysyłany jest najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu zapłaty. Przesyłka kurierska i paczkomatowa dostarczana jest w kolejnym dniu roboczym po wysyłce , przesyłka pocztowa – do tygodnia.

 

4.       Gdzie mogę odebrać towar osobiście?

Towar można odebrać w siedzibie firmy, w Pruszkowie, Wokulskiego 10/7 . Należy wcześniej umówić termin odbioru telefonicznie lub mailowo.

 

5.       Jakie są dopuszczalne formy płatności za zakupy?

Obecnie możliwa jest zapłata przelewem na konto, lub gotówką przy odbiorze. 

 

6.       W jaki sposób skorzystać z kodu rabatowego?

Aby zrealizować rabat wpisz otrzymany kod rabatowy w odpowiednio oznaczone miejsce. Możesz to zrobić  chwilę przed włożeniem produktu do koszyka, albo mając produkt już w koszyku. Pamiętaj, aby wpisać kod dla każdego kupowanego produktu.

 

7.       Jak mogę zamówić chustę o wzorze jaki jest dostępny, ale w rozmiarze którego aktualnie nie ma w sklepie?

Wystarczy napisać do nas maila z informacją o tym, czego poszukujesz.

 

Sklep oparty na oprogramowaniu KQS.store